„Rīgas satiksmes” pasažieri apdraudējuma gadījumos izvēlas brīdināt transporta līdzekļa vadītāju
Nedaudz vairāk par pusi (56%) aptaujas dalībnieku atzīst, ka gadījumos, kad kāds apdraud pasažiera drošību vai sagādā nepatīkamus brīžus, tiktu brīdināts sabiedriskā transporta līdzekļa vadītājs. Turpretim 12% respondentu norāda, ka labāk zvanītu uz tālruni 110, kas ir valsts policijas palīdzības tālruņa numurs. Procentuāli mazāko aptaujāto daļu veido respondenti, kas vai nu labprātāk zvanītu uz Rīgas satiksmes bezmaksas informatīvo tālruni 80001919, vai nu mēģinātu sazināties ar „Rīgas satiksmi”, izmantojot sociālos tīklus (attiecīgi 4% un 2% aptaujāto). 26% aptaujas dalībnieku atbildēja, ka šis jautājums viņiem nav aktuāls.
„Rīgas satiksme” atgādina: ja sabiedriskajā transportā atrodas persona, kas traucē pasažieriem un apdraud drošību vai kas ir smērējošā vai smakojošā apģērbā, un palīdzība ir nepieciešama steidzami, tad tā vietā, lai vērstos pēc palīdzības „Rīgas satiksmes” sociālajos kontos vai rakstītu uz „Rīgas satiksmes” e-pastu, operatīvāka palīdzība vai informācija tiks sniegta, ziņojot transporta līdzekļa vadītājam vai izsaucot policiju, zvanot uz numuru 110!
„Rīgas satiksme” informatīvas uzlīmes par to, kā pasažieriem jārīkojas gadījumos, ja viņi tiek apdraudēti vai traucēti, ir izvietojusi visos sabiedriskā transporta līdzekļos.
Tāpat sabiedriskā transporta monitoros tiek izvietots informatīvs video rullītis:
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.